Stichting Vakantiehuis Thuredriht 25 jaar

Jubileum “renovatie-wens”

Stichting Vakantiehuis Thuredriht, sinds 1991 een samenwerkingsproject van drie partijen, viert dit jaar haar 25 jarig jubileum!
Na 25 jaar intensief gebruik van de vakantiehuizen, zijn ze toe aan renovatie. Het sanitair is behoorlijk verouderd en er zullen een paar bouwkundige ingrepen moeten worden uitgevoerd om deze ruimtes weer “anno 2016” te maken.
Er is een bedrag van ± € 35.000,- voor nodig om dit te realiseren. Dergelijke, grote uitgaven zijn echter niet begroot in onze exploitatie.

Daarom willen wij ons 25-jarig jubileum aangrijpen om dit doel waar te maken.

Onze vraag: HELPT U ONS om de renovatie van de badkamers te verwezenlijken?
Een brutale vraag misschien, maar mogen wij u vragen om mee te helpen? Denk bijvoorbeeld aan ons als u een sponsoractie op touw zet? Of een bestemming zoekt voor uw eigen jubileum giften!
Misschien wel een liefdadigheidsdiner organiseert gekoppeld aan een goed doel?

Wist u trouwens dat u een eventuele financiële bijdrage kunt aftrekken van de belasting, wij zijn een officiële ANBI.

25 jaar Thuredriht 1