Jubileum stichting Vakantiehuis Thuredriht

8.525 aangeboden overnachtingen in 25 jaar vakantiehuizen Thuredriht.

Een aantal om even bij stil te staan. Hoeveel verdriet en onmetelijke zorgen zitten verborgen in de verhalen achter dit imposante aantal van 8.525 overnachtingen in de vakantiehuizen van Thuredriht?Thuredriht_16_kl-019
Dat is niet te bevatten…..

Maar ook:
hoeveel mooie kleine lichtpuntjes en geluksmomentjes hebben wij als vriend, sponsor en betrokkene van Thuredriht mede mogelijk gemaakt voor gezinnen waarvan een kind ernstig ziek is?
En wat te bedenken van al die dankbare M.S.-patiënten die tijdens de wintermaanden dolgraag gebruik maken van de rolstoelvriendelijke vakantiehuizen?Thuredriht_16_kl-025

Alle basisscholen van Schouwen-Duiveland krijgen van ons een leeg canvas doek met de vraag er iets moois van te maken. Daaruit kiezen wij een winnende klas en deze klas mag van ons de openingshandeling verrichten.

Samenwerking! Daar draait het om. Niet alleen tussen Thuredriht_16_kl-167de deelnemende partijen in de stichting, maar vooral ook met u.
Wij zijn buitengewoon dankbaar dat u Thuredriht een warm hart toedraagt.
Met uw hulp is onze “jubileum-renovatiewens” in vervulling gegaan: twee splinternieuwe, geheel rolstoelvriendelijke badkamers!

Op 1 oktober a.s. staan we stil bij 25 jaar Thuredriht, 8.525 aangeboden overnachtingen en op deze datum vindt ook de officiële onthulling van onze “renovatie-wens” plaats.

Thuredriht_16_kl-061