Stichting Vakantiehuis Thuredriht

familie vernooij

De familie Vernooij was in 2015 in Renesse, Jara was toen 15 jaar

Stichting Vakantiehuis Thuredriht heeft drie vakantiehuizen in Renesse: ‘Thuredriht’, ‘Crayestein’ en ‘Mi Mekoare’. Al meer dan 25 jaar biedt
Thuredriht aan gezinnen uit de doelgroepen een plezierig en ontspannen verblijf aan de Zeeuwse kust aan.

Zo kan een gezin er even echt helemaal uit zijn en is er tijd voor ontspanning. Er wordt gefietst, buiten gespeeld en op het strand gewandeld. Het gezin heeft weer even aandacht voor elkaar, de ziekte schuift wat naar de achtergrond. Tegelijkertijd wordt er nieuwe energie opgedaan om alle onderzoeken, opnamen en behandelingen weer aan te kunnen.

Stichting Vakantiehuizen Thuredriht organiseert en bekostigt al deze vakantieweekjes. Met veel liefde en plezier!