Voor wie?

Stichting Vakantiehuis Thuredriht heeft 3 prachtige vakantiehuizen in eigen beheer, die kosteloos ter beschikking worden gesteld aan gezinnen met een kankerpatiëntje. Ook worden de vakantiehuizen ter beschikking gesteld aan ernstig en chronisch langdurig zieken.

Aanmelding:
De Stichting Gaandeweg in Arnhem coördineert de aanmelding van gezinnen in overleg met de oncologische afdelingen van ziekenhuizen.
Nadere informatie hierover is te verkrijgen via het kantoor van Stichting Gaandeweg te Arnhem:
info@gaandeweg.nl of 06-42157377. Of neem een kijkje op de website www.gaandeweg.nl.

In de maanden november tot en met maart staan de vakantiehuizen ter beschikking voor onder andere mensen met MS en hun gezinnen. De toewijzing voor het gebruik aan MS patiënten wordt gecoördineerd door mevrouw K.M. Schippers, voorlichter van MS Vereniging Nederland, regio Zeeland.
Informatie via e-mail: schippers@havenhoofd.nl